niedziela, 3 lutego 2013

Cześć.

Nie wiem, który to już raz podchodzę do pisania bloga. Nie liczę tego. Tym razem będzie to zupełnie inny blog. Będę go pisała teoretycznie anonimowo, może tak będzie lepiej. Będzie tu dużo moich przemyśleń. Chcę, żeby to co tu piszę było szczere. 
Mam dość tej maski, którą każe nam zakładać rzeczywistość. Takie bezsensowne udawanie. W dzisiejszych czasach ciężko o osobę, z którą moglibyśmy normalnie porozmawiać. Wszyscy tylko przejmują się sobą i rzeczami materialnymi. Mimo, że jestem dziewczyną to rzygam już rozmowami o zakupach, kosmetykach itp. Można, ale bez przesady. Z drugiej strony bez hajsu nie ma nic. 
Skoro to pierwszy post to mogę powiedzieć trochę o sobie. 
 Mam 15 lat i chodzę do 3 klasy gimnazjum. 
Słucham rapu, ale zdarza się, że innych gatunków również.
Oglądam mało telewizji i rzadko mam czas na jakieś seriale, filmy. Czytałam mało książek, ale zamierzam to zmienić. Kiedyś napiszę dlaczego.
Chcę w jakiś sposób nauczyć ludzi czegoś. Próbowałam nagrywać vlogi, ale wkurza mnie to, że vlogerzy uważają się za zajebistych i super sławnych, nawet jak mają zaledwie 1000 widzów. Nie chcę tak.
Zdarza się również, że robię zdjęcia m.in.aby pokazać, że każdy wygląda ładnie. Takie jakby leczenie z kompleksów. Poza tym lubię to robić. 
Kilka lat temu jarałam się "feszyn blogerkami", ale mi szybko przeszło. To strasznie głupie. Ciekawe co by robiły, gdyby nie zdobyły sławy dzięki rzeczom materialnym... 

 Dobra, nie będę więcej pisała w tym poście. Kolejne będę się starała pisać na konkretne tematy. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz